Reklamačný poriadok

Prevzatie tovaru a súhlas so záručnými podmienkami potvrdzuje zákazník prevzatím tovaru a daňového dokladu. Prevzatím tovaru sa rozumie okamih odovzdania tovaru prepravcom alebo jeho prevzatie na pošte. Pri prevzatí zásielky tovar riadne skontrolujte. Ak zákazník zistí akékoľvek nezrovnalosti pri dodávke tovaru, je povinný o tom bezodkladne informovať internetový obchod www.format1.sk.  Ak tak neurobí, vystavuje sa riziku, že prípadná následná reklamácia nebude uznaná.

Spotrebiteľ môže uplatniť svoje práva z chybného plnenia do 24 mesiacov odo dňa dodania tovaru. V prípade akéhokoľvek poškodenia bezodkladne spíšte s dopravcom riadny škodový protokol. Spotrebiteľ môže uplatniť reklamáciu aj bez originálneho obalu, dokladov a dokladu o zaplatení. Spotrebiteľovi však odporúčame, aby v rámci reklamačného konania priložil aj tieto dokumenty, ak ich má k dispozícii.

Pre uplatnenie práv z chybného plnenia u spotrebiteľa, resp. záruky u podnikateľa, je potrebné kontaktovať predávajúceho e-mailom na adresu format1@format1.sk s popisom závady, najlepšie s priloženou foto alebo video dokumentáciou. Predávajúci následne zašle kupujúcemu ďalšie pokyny na uplatnenie práv z chybného plnenia alebo zo záruky, a to spravidla do dvoch pracovných e-mailov od ich doručenia.